torsdag 12 februari 2009

Växer så det knakar

Jag tycker han borde sluta växa snart... han blir högre och högre och ser rätt ranglig ut =) skulle vara på sin plats att han blev lite bredare också ;)

I helgen hoppas vi att det blir promenad med kompisarna... ska bli kul höra hur stor skillnad de tycker det är på Enzo nu för det börjar vara ett tag sedan vi sågs. Ska även be om hjälp med kloklippning. Jocke tycker det känns obehagligt eftersom Enzo har helsvarta klor och jag är ju vänsterhänt för tillfället så de börjar bli långa.

Jag går ju i gips nu så jag har heller inte kunnat öppna munnen och se hur det står till med tänderna men ibland har tuggbenen varit blodiga så han har förmodligen tappat någon tand. han sköter sig otroligt bra ensam hemma. Över förväntan faktiskt... men man får inte lämna tidningar framme för då ser det ut som ett världkrig när man kommer hem... vet att han som valp hos uppfödaren lekte med tidningar vid ett tillfälle...och en rhodesian glömmer ju aldrig....

Nu ska vi ut i finvädret =) jag älskar detta väder!!!

Inga kommentarer: