torsdag 4 februari 2010

Finvovven

vår har blivit lugn som en filbunke, i stort sett. Lite bus blir det emellanåt men har gör inte speciellt mycket rackartyg. Han har dessutom blivit gosig.

Jag hinner inte riktigt uppdatera här i nån större utsträckning just nu. Har massa skolarbeten och jobb + att man ska hinna leva med familjen också =-)

Har inte tur nu för tiden. Tvättstugan är riven igen pga att de inte byggde ordentligt förra gången så nu är det vattenskadat igen. Har varit sjuk + att jag föll i trappan förra veckan och stukade foten. Just nu är jag sjuk igen. På vc tror de att jag har blivit allergisk mot hunden, men då borde jag väl knappast ha feber =-/. Hoppas de har fel och jag rätt, annars kommer jag äta alla mediciner som krävs för älsklingen vägrar jag göra mig av med.

Nu är klockan massor så jag ska krypa i säng. Hoppas det är bra med er alla där ute.

Inga kommentarer: