fredag 8 maj 2009

OJ OJ OJ

säger jag bara. Hur ska detta gå...??!! Tur att det är en inofficiell utställning i morgon... Försöker inställa mig på att detta bara är ett träningstillfälle men tävlingsmänniska som jag är.... Enzo fattar verkligen inte detta med att STÅ... Han sätter sig pladask på rumpan och jag har insett att mitt tålamod nog inte håller riktigt. Snart ska vi ut och öva igen och jag ska ta med MASSA godis. Imorgon gäller det och just nu känns det som att det är tur för min skull att jag inte behöver följa med imorgon, då jag jobbar 2 nätter nu, så jag slipper skämmas ;) ... Hoppas hon som ska ställa ut honom lyckas bättre än mig!!! Ska försöka orka pallra mig med iaf men vi måste åka 8 härifrån och jag slutar 7... Jag kan ju iof lägga mig och sova i bilen medan man väntar på vår tur...vi får se... Fortsättning följer!!!

Inga kommentarer: