måndag 26 januari 2009

Okej

Nu är jag så där dålig på att skriva igen. I helgen har vi varit i Pulkbacken och härjat. Enzo tycker ju att det är minst lika kul som barnen att vara där. Hade tänkt att Enzo skulle få sig en dusch igår. Jag och barnen hann bada sen for vår vattenberedare så de sprutade vatten i vår lilla tvättstuga så Enzo slapp sin dusch...

Datastolen är favoritsovplatsen just nu. Igår kväll försökte den lille rackarn att hoppa upp i sängen 3 gånger. När han inte fick komma upp la han huvudet på sängkanten och såg så ledsen ut han bara kunde och lade sedan till ett litet gny... Farligt söt kan jag säga att han är men jag kan stolt meddela att jag stod emot och han fick snällt krypa ihop i buren och sova. Nog skulle jag kunna ha honom i sängen när han är liten men han blir ju STOR och det är nog inte så klokt vänja honom vid att sova där. Vi är ju för det mesta 4 st i vår säng som det är redan.

Inte har jag hört av mig till rhodesianvännerna heller... Hade tänk ringa i Lördags och höra om ev promenad på Söndagen men det blev inte av... och så här i efterhand var det nog tur att vi var hemma just när beredaren gick sönder. Hade vi inte varit det så hade det nog inte bara varit tvättstugan som blivit vattenfylld...

Inga kommentarer: