fredag 2 januari 2009

Större för varje dag





Nu är Enzo i en sån period då man nästan ser hur han växer igen. Han kräver även längre promenader vilket jag varit dålig på eftersom jag är jätteförkyld. Jocke har varit ut med honom iaf en gång per dag... men han har lite överskottsenergi så bara jag inte är febrig och har så ont i ryggen längre så ska jag ta med honom till pulkbacken. Där kan han springa, springa, springa. Målet nu är att få in en längre promenad på morgonen och en på kvällen.

Raketer och smällare var iaf en sån där sak som Enzo struntade fullkommligt i ... skönt, jag var nog räddare än hunden. Dagen efter när jag hade honom ute på baksidan så var det nån unge som smällde en smällare, men han brydde sig inte då heller...

Till er som varit lite ledsna över att ni inte kan kommentera i bloggen kan jag bara påminna om att det finns en gästbok på hemsidan där ni gärna får skriva en rad eller flera =)

God Fortsättning på det nya året önskar vi er !!!

Inga kommentarer: