fredag 9 januari 2009

Tappa tänder?

Ja, nu tror jag att tandlossningen e på gång. Han tuggar på ALLT... och jag menar verkligen ALLT.. skor, stolar, soffan, sig själv, leksaker, ben och barnen... har verkligen fått nypa ihop honom senaste dagarna. Jocke skulle försöka borsta tänderna på Enzo igår men det gick bara inte... det verkade verkligen som att han hade ont upp mot tandköttet så Jocke smetade på den där superäckliga levertandkrämen med fingrarna istället och det gick betydligt bättre än med borsten.

Igår hoppade han upp med framtassarna på köksbänken... då var inte jag speciellt nöjd om man säger så, men han har inte gjort om det än så länge. Han fick följa med mig och grannen på prommenad igårkväll. 45minuter tror jag vi gick och sedan var han rätt slut för ett tag.

Sedan har han börjat gråta när han är missnöjd och inte får som han vill. Då ligger han och gnyr och grymtar =) och jag har ju så svårt hålla mig för skratt.

Inga kommentarer: