torsdag 20 november 2008

Två dagar kvar

och nu är det ju verkligen nedräkning på allvar.

Jag åkte på en ordentlig nackspärr i går så jag har hunnit bli riktigt nervös över hur jag ska kunna sitta och åka bil i massa mil. Blev dock tröstad idag av att det är mycket bättre i nacken så nu känns det lugnt.

Enzo var hos på besiktning i går och det hade gått alldeles utmärkt, skönt. Så nu är allt klart för försäkringsbiten.

Jag ringer inte allt för gärna till bekanta som inte har en aning om vad som händer för nu är jag så pirrig och förväntansfull så jag är rädd försäga mig utan att jag kommer märka det själv. Jag har bara sagt att vi har fullt upp i helgen och att barnen ska vara hos farfar.

Två dagar kvar som skrivet så nu ska jag försöka städa idag utan att slita sönder nacken igen. Kan vara skönt att ha det bort gjort innan vår "bebis" är här.

Inga kommentarer: