lördag 22 november 2008

Välkommen hem Enzo !!!

Så här snäll har Enzo varit hela bilfärden. Efter 50mil blev han tillslut kissnödig och sa till så då stannade vi så han fick gå ut och kissa....tro mig, vi hade provat 4 gånger innan han själv sa till!
NU har vi kommit hem. Enzo har hunnit bajsa på golvet inne 2 gånger. Sen innan läggdags så sa Enzo till och så hann vi släppa ut honom så han har kissat. Nu har vi verkligen en bebis i huset igen ;) NU får vi se om det blir någon sömn inatt eller om han sov klart i bilen.

3 kommentarer:

Kstin sa...

Nejmen Jannice!! Vicken sötnooooos!! Åh!! Vad kul att ni äntligen skaffat en hund!!! Det e ju rätt tillfälle när du jobbar som du gör oxå =)

Kstin sa...

Det tog ett tag innan jag fattade att det var din blogg. Det var först när jag såg bilden från sovrummet =)
Jag och Zed har en bekant med en Rottweiler som heter Enzo så först trodde jag att du tipsade mig om hans blogg =)

Jannice sa...

Japp, vi tänkte att är det någon gång läge att skaffa hund så är det ju nu!! Han är världens goaste!